ПОДІЯ
Тиждень математики в ліцеї
17.01.2022
Тиждень математики в ліцеї
Протягом тижня учні школи мали змогу відправитися у веселу і захопливу мандрівку Країною математики. Діти розгадували ребуси, головоломки, розв'язували цікаві задачі, були учасниками вікторин, змагань, конкурсів, інтелектуальних ігор.

Тиждень розпочався проведенням «Математичних перегонів» серед учнів 5-х класів, діти намагались якнайшвидше повідомити відповідь вчителю, а також «Математичних лабіринтів» серед учнів 6-х класів, де учні проявили свої знання та застосували логічне мислення.

Учні 9-А класу мали можливість перевірити свої знання у «Математичному квесті». На уроці були запропоновані задачі, що перевіряли такі математичні компетентності: обчислювальну, інформаційно графічну, просторово-орієнтаційну, алгебраїчну, геометричну та логічну. Учні старанно виконували всі завдання та отримали задоволення від результатів.

 

У 9-С класі був проведений урок з теми «Відсотки у житті» на якому учні змогли перевірити свої знання із задачами які є актуальними на сьогоднішній день. Учні активно пропонували розв’язки задач намагаючись їх перекласти на мову математики.

Учні 11 класу потренувався у «Математичному турнірі», де було запропоновано задачі минулих років із ЗНО, що дуже позитивно вплинуло на емоційний стан кожного учня і віру в свої знання.

Серед учнів 10 класу було розглянуто тему «Паралельність у просторі» де було пригадано теоретичний матеріал та було розв’язано задачі з даної теми.

Серед учнів 8-их класів пройшов «Математичний двобій». Усі класи показали хороші знання з теми «чотирикутники». З невеликим відривом перемогла команда 8-Б на чолі з капітаном Макаровою Анною.

У 7 класі було проведено гру «Математичний фітнес». Всіх учнів сьомого класу поділили на команди (капітан міг самостійно обрати гравців своєї команди) та грали у гру, в якій було декілька раундів. Завдання були підібрані відповідно до віку, більшість завдань було складено для повторення вивченого матеріалу та ще було багато логічних загадок, де діти могли показати свої здібності.

Проведені заходи були якісними, цікавими, креативними, ефективними. Усі учні мали можливість проявити свої математичні, організаторські, творчі, інтелектуальні здібності, вміння логічно мислити, загальну ерудицію та поглибити свої знання з математики. Вчителі організовано та колективно сприяли активній участі дітей та якісному проведенню заходів, було організовано взаємодопомогу. Всі проведені заходи об’єднала мета популяризації математики як науки, а також виховання свідомої індивідуальності та розвиток інтелектуальних здібностей учнів.