ПОДІЯ
Тиждень зарубіжної літератури та російської мови
03.04.2019
Тиждень зарубіжної літератури та російської мови
Вчителі-філологи не можуть просто сказати своєму учневі «Читай!», бо почують у відповідь класичне виправдання: нестача часу, відсутність бажання тощо.

Вихід тільки один: долучати до читання, створюючи на уроці атмосферу дослідження, знайомитися з біографією письменника, використовуючи QR-коди або створюючи його ФБ-сторінку, аналізувати образи героїв, відповідаючи на суперечливі питання, що змушують думати, зіставляти, знаходити асоціації.

Всі ці види робіт використовували учні Globe International School на минулому Тижні російської мови і зарубіжної літератури.

Учні 9 та 10 класів поринули в атмосферу літературної вітальні «Поет і його муза» та «Срібний вік російської поезії». Читали проникливі вірші О.Пушкіна, М.Лермонтова, Ф.Тютчева, І.Тургенєва, досліджували різноманітні літературні течії кінця XIX - початку XX століття, поряд з іменами Ахматової, Блока, Маяковського відкривали для себе нові імена світової поезії.

Учні 5-a класу стали учасниками бінарного уроку німецької мови та зарубіжної літератури за твором А. Ліндгрен «Пеппі Довгапанчоха», на якому розгадували хмарка слів. Діти згадували цікаві подробиці біографії відомої письменниці, відповідали на запитання вікторини та показали інсценізацію на німецькій мові фрагмента як Пеппі йде до школи.

Учні 6-a класу також спробували свої сили на бінарному уроці з літератури та англійської мови «Шлях до людей (за твором Джека Лондона «Біле Ікло»)». Узагальнювали свої знання за твором, складали сенкан англійською мовою і розгадували кроссенс - головоломку нового покоління, що об'єднує в собі ознаки загадки та ребуса.

Поринути в атмосферу весни і гарного настрою змогли учні 5a і 5b класів на уроці «Не класна, а весняна робота». Вивчали, як весна звучить в музичних творах, чому художники так люблять зображувати весну, писали есе про прикмети весни і придумували продовження весняної історії.