Початкова школа (1 - 4 клас) – I ступінь освітньої системи –  починає працювати у системі білінгвальноі освіти з 01 вересня 2017 р. Отже, навчальна програма початкової школи має на меті інтегрувати дві освітні програми:          
            - Міжнародну програму "international Primary";
   - Державний стандарт загальної початкової освіти України.

    International Primary program об'єднує дві культурні традиції у вихованні та навчанні підростаючого покоління: європейську і класичну національну.

   Програма "International Primary" розроблена для дітей у віці від 5 до 11 років і надає можливість авторизованим школам використовувати навчальний план, за яким передбачено розвиток основних учнівських компетенцій і розуміння таких навчальних дисциплін як англійська мова, математика і природознавство. International Primary забезпечує не лише академічні знання, уміння і навички, але і формує життєві компетенції молодших школярів.

     За цією програмою оцінювання навчальних досягнень учнів проводиться в процесі тестування за вибором:
- Primary Progression Tests (внутрішнє тестування);
- Primary Checkpoint (тестування, організоване екзаменаційною комісією).

    В тестах закладені міжнародні освітні стандарти, що заслуговують особливої довіри учнів, вчителів та батьків.

    Викладання навчальних програм загальної початкової освіти України забезпечує виконання високих академічних стандартів.

    Навчальний процес в International Primary характеризують і додаткові курси: російська, німецька, французька та іспанська мови; розвиток критичного мислення та основи проектної діяльності; курс розвитку активної уваги; розвиток творчих здібностей та обдарувань учнів.
    Уникнути перевтоми і психологічної напруги, раціонально розподілити навчальне навантаження допомагають збалансований режим школи повного дня і розклад уроків, що забезпечують  своєчасний відпочинок, прогулянки на свіжому повітрі, зміну видів навчальної діяльності та рухової активності молодших школярів.

    Колектив школи створює умови для повноцінного розвитку і становлення особистості своїх вихованців за допомогою вивчення соціально-практичного курсу "Lead the future" («Керуй майбутнім!»).

    Структура навчання у системі білінгвальноі освіти:

Вік/age
Ступені навчання/
learning stages
Атестація/ final exam

5-6

Pre school

Primary Progression tests

Підготовча група

Моніторинг готовності до навчання

6-10

Primary international

Primary Checkpoint

Загальна початкова освіта

Вербальне оцінювання у 1 класі
Державна підсумкова атестація 4 клас
11-14
Secondary international

Secondary 1 Checkpoint

Базова середня освіта

ДПА 9 клас



    Навчально-виховний процес у програмі Primary international забезпечують два педагоги та вихователь:
- педагог, який забезпечує виконання Державного стандарту початкової освіти і здійснює навчання на рідній мові;
- вчитель міжнародної програми, який забезпечує англомовне навчальне середовище і працює з дітьми щодня з 9.00 до 13.00 або з 13.00 до 17.00
- вихователь-асистент.